Više građana požalilo se redakciji 021 da GSP ne poštuje red vožnje autobusa, dok se sa druge strane gradski prevoznik ponaša kao da nije došlo ni do kakve promene.
Професоре,
Да нисте Ви то само по дипломи (можда и купљеној), па сте се као нестручни за своју струку преко странке и уз мало "чашћавања" докопали посао у ЈГСП-у, за који сте, иако нисте квалификовани, због степена стручне спреме, добили 90.000 динара плате (од којих 8% носите странци) да не радите ништа, тј. да се шетате по Фирми, јер за Ваше измишљено радно место нема радног простора, као ни посла који бисте радили? Пошто Вам је на "послу" досадно, видим да зарађујете и за сендвиче остављајући коментаре по порталима, пљујући по носиоцима посла у ЈГСП Нови Сад. Њих да није, тј. да нису толико издржљиви да још увек могу да подносе све притиске од стране руководства, не би било ни јавног превоза у граду, јер ако ми станемо, стаће цео град.
Много се разумете, или мислите да много знате о стању у ЈГСП-у, као и о томе ко и где у иностранству може да вози. Једва чекамо да видимо те ваше нове возаче за које пријем иде преко СТИМУЛАТОРА вожње, који би требало да процене колико је који подобан за будући одговоран посао возача.
Надам се да се не бавите педагогијом у слободно време или још горе на приватним часовима, јер би нам били јадни прираштаји које би Ви, тако бедни, нечему покушали да научите...
mojih navoda u komentarima. Sa naglaskom na detalj da se dozvole iz Srbije priznaju u potpunosti tj. sve kategorije, sto za ostale drzave nije slucaj. http://www.021.rs/story/Info/Srbija/155815/Austrija-priznaje-vozacke-dozvole-iz-Srbije.html
Ma stizu stizu novi vozaci samo sto nisu...prvo ce kazu da ih salju kod vas profesora sa kupljenim diplomama da vi odobrite dal mogu da voze pa onda tek na liniju...kazu vi ste najpametniji a vidi se to i iz tvojih komentara i iz tvog recnika i nazivanja ljudi pogrdnim imenima...odusevljen sam ko nam edukuje decu stvarno!Bolje da si cutao i nisi rekao da si profesor brukas postene ljude i prave profesore koji se time bave.A mani se ti vozaca Gsp-a ne brini se ti za nas nasa dozvola je vredna ako ne ovde onda jeste preko pa ako nam se hoce ici cemo dal u Bec London Pariz ili ne znam ni ja gde,a mozda i ostanemo ovde moze nam se eto u inat tebi,a tvoja kupljena diploma i taj tvoj stav koji imas... e pa to ne treba nikome"profesore".
Ja ne znam prijatelju kako si ti profesor i radis sa decom a ovoliko mrznje izbija iz tebe,toliko je ocigledno da nas vozace Gsp-a mrzis i prezires,ljubomora i sve se skupilo u tebi mi smo ti krivi za sve u zivotu tvom jadnom sto ti se desava,vidi sa budalom se ne vredi raspravljati to si u pravu i ispod casti mi je sto ti uopste ovo pisem i zato cu ti samo jedno reci...dzaba sto si profesor mi smo za tebe i dalje intelektualci i nivo kakav ti nikada neces dostici.A s obzirom da svaki dan radimo sa svakakvm ljudima dobri smo i psiholozi i reci cu ti ovako sa struce strane...poseti nekoga malo da ti prepise neku terapiju mozda pomogne treba probati.
Zato vam predlazem da zbog vece plate, manje odgovornosti, boljih uslova rada, kraceg radnog vremena, izvrsite prekvalifikaciju i zaposlite se na jedno od upraznjenih vozackih mesta u GSP_u i time povecate kvalitet prevoza na radost svih gradjana Novog Sada. Za razliku od profesora vozaci redovno idu na lekarske preglede i u okviru istih imaju psiho testove. Od strucne spreme moraju imati najmanje IV stepen. Sto se odgovornosti tice pogledajte kaznene odredbe zakona i primeticete da su drasticno vece za vozace nego za prosvetne radnike sto jasno govori ciji posao je odgovorniji. Takodje vozaci imaju beneficirani radni staz. Svakako ovim ne zelim umanjiti drustveni znacaj vaseg zanimanja, ali za njega je osim zavrsenog fakulteta potrebno posedovati jos neke kvalitete, koje kod vas nisam primetio. U vasim komentarima je navedeno toliko toga nespojivog sa osnovama gradjanskog drustva, jednakosti, postovanja, vaspitanja... Dajete sebi za pravo da terate nekog iz preduzeca ili drzave. Kada udaljite, po vasem misljenju, sve nepodobne iz GSP_a nadam se da cete preci i na druga preduzeca, pa kada i tu zavrsite posao nadam se da ce te napraviti reda i u samom Novom Sadu i proterati sve one koji ne zadovoljavaju vase stroge kriterijume. Ovakav vas stav je nespojiv sa vasim navedenim obrazovanjem, ustvari sa obrazovanjem uopste.
Po ovim silnim komentarima od profesora do fizicara (obrazovanih i ljudi od struke) koliko vidim mi vozaci smo krivi za prljave autobuse,los red voznje,(ne)ispravne istih , losa drzavna situaciju cak mozda i za geografski polozaj (CITAJ NASLOV "Građani Novog Sada se žale na red vožnje, u GSP-u ignorišu problem")...
NAJBOLJE bi bilo lepo sve nas pozatvarati da ne kazem nesto drugo i svi problemi reseni, ali ako je nasa odgovornost za to onda vi profesori ste odgovorni za NEVASPITANU DECU KOJA DIVLJAJU NA STADIONU,vi radnici za FABRIKE U STECAJU, vi doktori za MANJAK BOLNICA i vi portiri sto pustate u SKUPSTINU KOJEKAKVE (valjda ste svatili smisao ovoga)...
P.S. Ako ima neki sofer da li mlad ili star(nebitno) slobodno neka se javi GSP-u ima otvoren konkurs za dva dana izlazi na liniju (samo da mu pokazu de se pali autobus, ako zna onda je sa iskustvom ide odma) i bice po novom zakonu o radu primljen za stalno posle jedno cetiri godine(morace malo da prekida i da se odrice prekovremenih sati a normalno i malo babi da se da) a u medjuvremenu ce morati da radi sedam dana u nedelji mozda i koji dan vise da se namire oni u kancelariji sto rade do deset dok ne krenu na poslovne ruckove
Vidim vokabular ti je baš onako akademski a imaš i širok ugao posmatranja stvari... možeš završiti još pet fakulteta ovo sve što si izneo i način na koji si to prezentovao govori sve o tebi-Mengele je bio izvrstan naučnik ali nula i manje od čoveka isto bih mogao reći i za tebe na osnovu svega izrečenog i prenesenog u pisanu formu... nikad ti nećeš porasti remorkeru mali.
"Najteže je raspravljati se sa budalom: prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dobije na iskustvo".
Ne, nećete me uvući u dalje polemike. Ovo su komentari vas nekoliko političkih kriminalaca šoferčina i majstora zrelih za dugogodišnje robije, koji potkuvavate ponečijoj porudžbini i imate finansijski interes, a ja sam ovde zalutao komentarom ali ne pričam bez osnova. Mali je NS to što se tamo decenijama radilo i radi, ne može vas par baraba sada da iskrivi u svoju korist glupim šoferskim komentarima! Nemam nikakav interes za komentare, osim da se vas par kriminalaca GONITE "u Beč" gde vas "obožavaju" i zaboravite JGSP koji toliko prezirete, stižu novi vozači koji će voleti svoj posao i biti srećni s istim! Na radost nas koji se vozimo.. Vi ste nebitni, a ako štrajkujete onda to i učinite s kojim ciljevima i planom, ne baljezgajte ovde! Mi smo bili u štrajku i makar pokušali da doprinesemo opštem dobru, itd. nemate vi mentalni kapacitet da to shvatite, tužni ljudi. A sad odoh u popodnevnu smenu da učim decu, koja za razliku od vas nepoštenih-prljavih propalih ljudskih slučajeva, imaju mozga i lepote ljudske duše da nešto i nauče!
PUNO STE KONTRADIKTORNI .
Dali možete da saberete koliko ste dana u vašem radnom periodu BILI u ŠTRAJKU !?
Ako ste stariji,ONDA BAR JEDNO TROMESEĆJE,sad je prošao raspustić,pa će pripreme
za novu obustavu rada...PA ONDA TRI MESECA MUKE...maa
ipak ste vi PROVOKATOR!!!!!!!!
Pravi Profesor ne može da napiše ovakve gluposti .!!!!!!!!
Vidim neće da mi objave komentar! Nekome se ne sviđa to što sam profesor u školi a ne iz JGSP(!) i da radim mnogo odgovorniji posao od šofera sa mnogo većom školskom spremom od šoferske, a sve to za platu od 43.000rsd, pa ne maltretiram roditelje "plaćenim odsustvom" i bolovanjem, a kamoli ne "tezgarenjima" po privatnim školama!!! I ne čuvam radno mesto koje mi "ne valja" i koje pljujem!!
A mrzim kada nepismeni seljoberi koji nemaju dana škole (ej položili su testove za autobus!!) pa još sa "platicom" od 55.000, pazi moraju 6 sati dnevno voze autobus jbt, pa još po Novom Sadu i okolini!!! Ej!! Pa da je u BG pa da razumem "muku", uzbrdo nizbrdo, semafori ludnica i gužva, a neee gospoda šoferi hoće svoja "prava"!!! Ako vam ne valja idite tamo gde vas vole i hoće!! IDITE, ne brinite, ima samo u NS bar 500 vozača DOBRIH mladih koji hoće! Ako vam ne valjaju sedište i volan u autobusu JGSP, idite u rudnik pa kopajte -to je udobnije, ili stojte ceo dan na nogama u sztr za 25.000, ili završite fakultete pa rukovodite, ko vam brani!? Nismo svi kupili diplome i ne želimo svi da trpimo politički kriminal partija i pokvarenih šoferčina a plaćamo karte!!! Ej vozite i gunđajte ili se GONITE i pustite nas da se vozimo i da živimo!!! Niste nikome potrebni ako nećete da radite svoj posao - to je suština!! Imamo deficit nuklearnih fizičara, ali šofera imamo na svakom ćošku i mnogi sa osmehom na licu prate ovo vaše negodovanje - dakle ima ko da radi, nemojte se sekirati za JGSP!
Postovani, vi ste sigurno iz nase firme i imate resenje za vozaca a sedite u toploj kancelariji i dosadno vam je pa pljujete po kolegama. Sramotno od vas...A mozda ste i kupili neki fakultet pa mislite da ste akademski gradjanin, varate se...Vasi komentari pokazuju da ste gluplji od vecine vozaca a medju kojima ima i ljudi sa visim skolama i fakultetima. Oni vole ovaj posao i zato se njime bave i zato traze postovanje i vecu platu ne sto smo nuklearni fizicari vec zato sto se bavimo jednim opasnim i veoma odgovornim poslom, a da ne pricam o uslovima rada...Vi se verovatno ni ne vozite autobusom da bi znali kako greju zima a hlade leti, vecina nema klime a grejanje radi samo leti..A kakvih pritisaka ima, od otvaranja samo prvih vrata, kontrolisanja karata, naplate...pa ljudi ja sam samo vozac a u ovoj drzavi se placa samo nerad i politicka pripadnost i zato bezimo odavde a doci ce vam neki drugi vozaci , iz nekih drugih zemalja jer ovde ih vise nece biti...
Ili da vas oslovljavam sa NS IX kako ste se predstavili kada ste komentarisali naslov od 21.01. 2017. takodje na temu jgsp_a ? Lako menjate svoje sifrovano ime ali ste prepoznatljivi po vokabularu i stavovima koje iznosite. Takodje sa lakocom etiketirate ljude nazivajuci ih govedima, lopovima i slicno ali verujte to vise govori o vama nego o vozacima gsp_a. Reklo bi se da vas najvise muci zakonska odredba po kojoj zaposleni ima pravo da trazi neplaceno odsustvo i nakon toga nastavi sa radom u firmi, sto je sasvim legalno, cisto da znate. Pocelo je to pre nekoliko godina, tek poneko se odvazio da ode na 3 do 6 meseci, zaradi nesto novca i po povratku zakrpi rupe u kucnom budzetu. I to nije strasno, medjutim u proteklih 10 godina kurs evra i rate kredita su rasle a plata se smanjivala, pa je vecina dosla u situaciju da ne moze da podmiri mesecne rashode i prehrani porodicu. Kada tome dodamo svakodnevni stres i rizike na poslu, saobracajni haos, uvrede i napade od strane putnika, priznacete da je odlazak samo pitanje momenta. Za vasu informaciju oni koji su otisli veoma su cenjeni kao vozaci u putnickom i teretnom saobracaju. E sada dolazi strasan deo, nekada su odlazili na kratko a sada odlaze za stalno i to sa porodicama. I nemaju nameru da se vrate. Oterali ste ih izmedju ostalog vi i vama slicni. Preporucujem vam da pocnete da stedite za udobne i vrlo izdrzljive cipele. Trebace vam. Prijatan dan vam zelim uz pesmu Ramba Amadeusa OTISO JE SVAK KO VALJA
Naravno da je NDV rukovodilac u GSP-u. Skreće temu, jer je problem upravo u nesposobnom menadžmentu firme. Šverceri, propali biznismeni, ugostitelji...oni vode GSP.
Sta je Mitrovicu mnogo si se uzbudio nesto jel ti to frka od gubitka fotelje, pa ti sad smetaju soferi ustvari tebi smeta sto vise neces moci da prodajes radna mesta i da uzimas svoj procenat od onih 8% , otkud BMW dzip strucnjace. E da mozda nismo nulearni fizicari al se ne kopcamo na ledjima.
Jasno je meni na čega ti ciljaš kao Lenon u pesmi Imagine,zamisli 200 novih vozača kako nose 8% od plate svaki ponaosob u SNS,lepa svota a ti ih čekaš sa sendvičom i brojiš JUST IMAGINE.
Auuu druze ala ti mrzis vozace gsp-a,ti verovatno nemas ni posao niti imas polozeno za auto,a zelja ti je da vozis veliki bus da budes majstor a ne mozes jer ne prolazis lekarski ili kod psihologa i zato sve sto mozes je da sedis za tastaturom lupas gluposti i lazes narod i budes ljubomoran,ajde ti lepo popij lekic pa na spavanje...pa ako nekada svratis do Beca dodji da te provozamo mi vozaci eto dacemo ti i da malo sedis za volanom i da se slikas,mozda ti kupimo nesto lepo znas ipak su tamo jake plate moze nam se,a ti druze stoj ovde na stanici smrzavaj se i cekaj bus koji nece doci iako tako pise u redu voznje a znas zasto je to tako,pa JER NEMA DRUZEEE KOO DA VOZIII pa opet kad dodjes kuci ti za tastaturu pa pametuj onda,a za to vreme mi cemo biti negde preko unovciti nasu dozvolu i uvek naci posao imati platu onakvu kakvu zasluzujemo a kao sto ti rece USKORO ce vam biti sve jasno,ne brini sve cete videti vrlo uskoro.Pozz od vozaca intelektualca koji uskoro napusta gsp,i dabogda sve kolege otisli negde preko pa vi lepo Taban Transom isli...(da ti prevedem to znaci peske)
Zašto se dramoserate? Vi ste jedinstveni, neponovljivi, niko nkada pre vas nije vozio, niti će voziti..autobus!!? Idite u Beč i tezgarite okolo, ali NEMOJTE SEDETI NA DVE STOLICE! AUS IZ JGSP! JASNO!? I putujte, za manastir ne brinite! A vašoj deci pričajte te šoferske i majstorske bajke o poštenju! Probajte u Beču da sisate u kanticu...uskoro ćete se uveriti u pravu istinu o vašoj posebnosti i jedinstvenosti..i koliko ste bitni i nezamenljivi vi drski, bezobrazni, neobrazovani,a bahati ljudi! I da , stvarno samo ste vi radili i niko više, zato vas i subvencioniše grad, tako je to kad ti šoferi izigravaju i ekonomiste i inženjere, ali gotovo, nema više, ili ćeš da voziš ili "aus u Beč" pa tamo upravljaj celom firmom ako ti dozvole!
NDV VOZAČI jedini i RADE u GSP i ne za platu od 55ooo nego za platu od 39000 (idi u obračunsko pa traži informaciju na koju imaš pravo po zakonu) dok ostali klisnu iz firme i pre isteka radnog vremena vozač mora da odradi onako kako mu piše u turažnoj i nikako više a pošto si tako upućen proguglaj zakon o bezbednosti saobraćaja na temu dnevnih,nedeljnih i odmora na okretnicama a koliko se on naravno na štetu vozača neprimenjuje i naravno ako zbog istog dodje do saobraćajne nezgode VOZAČ SAM ODGOVARA ZA ISTO niko drugi umesto njega a ta priča o kraduckanjima to plasiraj u terminu za "laku noć deco".
Vidim jedino ti nesmeta što radnici(vozači) na odredjeno nose 8% u SNS na kraju svakog meseca .... poštenjačino.
Postovani_a citam vec drugi put vas komentar, i ne mogu da poverujem da neko pri cistoj svesti i zdravoj pameti, moze napisati ovoliko neistina i nebuloza. Za vasu informaciju nije u pitanju nikakav relikt samoupravljanja vec cist kapitalisticki princip ponude i potraznje. Naravno da ce svaki iskusan vozac otici da radi za vecu platu, bolje uslove rada i postovanje. Posto sam u saobracajnoj struci preko tri decenije, mogu vam pojasniti neke stvari, u pitanju je problem koji ne muci samo Novi Sad vec kompletan region i sire jer ogroman broj vozaca odlazi u Evropu ili Ameriku. Susedna Hrvatska ima isti problem iako je clan EU. Da li mislite da recimo Nemacka menja svoje zakonske odredbe u pogledu priznavanja vozackih dozvola zato sto ima visak vozaca svih profila? Ako nije nikakva nauka biti vozac, mozete li mi reci podatak koliko je ljudi u Srbiji polozilo za D kategoriju od stupanja na snagu novog zakona o auto skolama od pre par godina? Svaka iole ozbiljna firma vodi racuna o kvalitetu radne snage i unapredjenju istog. Zato ce vase radovanje vrlo brzo preci u razocaranje ukoliko se ostvare vasa predvidjanja o novom kontigentu vozaca. Kada vam prepolove vozni park nestrucnim rukovanjem i periodom prilagodjavanja, kukacete za nuklearnim fizicarima, ali ce tada biti kasno. Moracete biti i hrabri neko vreme pa poveriti svoj zivot nekom ko je polozio pre 20 god. a od tada nije vozio bus ni dan. I na kraju, zelim vam brz oporavak i povratak iz druge dimenzije u realnost.
Brzo ce otici u stecaj jer je bankrot kod njih gde te silne pare idu od naplata karata ako ih grad finansira za plate,autobuse,i gorivo gde onda tu ima smisla do god ima patijskih direktora i sefova ni jedna firma nece biti u dobrom stanju,dakle vrse se manipulacije na samim radnicima,i to je isti slucaj i u drugim preduzecima ne samo u samom gsp-u.
Vidim primetna je, i u toku, pobuna šofera i majstora, sve samog krema samoupravljačkog noblesa JGSP-a, koji je decenijama naviknut da kući ponese po koji rezervni delić, šraf ili kanticu dizela... E sada kad im je stavljeno do znanja ko kosi, a ko vodu nosi počeli da se ponašaju kao udruženje nuklearnih fizičara!?
Proći će ovaj trend brzo deco, strpite se samo malo, nije nikakva nauka biti vozač, sprema se tura NOVIH vozača autobusa, kojima je plata u Srbiji od 55.000rsd dobra i uz ostale odlične belomedvedovske uslove rada u JGSP, neće ni pomišljati da "voze u Beču" za "2970EUR" (takva goveda u saobraćaju tamo ne bi odvozala ni jednu turu do otkaza!).
Dakle uskoro u našem gradu, nuklearni fiz..ovaj, vozači-šoferi (!) biće zamenjeni onima koji HOĆE da RADE i koji CENE SVOJ POSAO, a sve u skladu sa Zakonom o radu po kojem onaj koji ne radi ili zdrav boluje i okolo tezgari, ne može da sačuva sebi sigurno radno mesto u JGSP!!! Ako ste političari onda nemojte da budete šoferi, a dva autobusa odjednom ne mogu ni bolji od vas da voze dragi šoferi, niste vi ni najpamentniji ni najobrazovaniji, isto tako i vi "nezamenljivi majstori" znajte ima puno onih koji hoće da rade uz nestvarno dobre uslove u Srbiji, razmislite da li ste toliko bitni... USKORO...pozdrav i izvinjenje građanima
Zimus po najvećoj hladnoći provodila sam po 20 minuta čekajući trojku u Petrovaradinu. Po redu vožnje trebalo je da ide u 06,32 h a redovno je preskakan ovaj polazak i stizala je sledeća u 06,40! Napominjem da je pre polaska u 06,32 prethodni bio u 06,24. Prvih nekoliko pokušaja obraćanja JGSP Novi Sad je bilo totalno bezuspešno. Mejlovi su mi se vraćali kao "nepoznata e-mail adresa" i slično. Onog jutra kada se "moj" autobus pojavio dobila sam i mail Reklamacija da je zbog izuzetne hladnoće dolazilo do zastoja, blablabla.
Da li je iko do sada uspeo da uhvati onaj nocni 18 sto navodno ide od centra ka limanu pa na telep i zavrsava na okretnici novog naselja? Jer ja ga jos ni jednom nisam videla a cekala sam ga i po 2 sata, dok 18tica od centra ka zeleznickoj stanici nocu ide redovno (a meni ne odgovara jer zavrsava na novom naselju, ne ide na telep)
HAHA, sad vidim da nema ni petice u 22h, koja je isla do pre koji dan.... Pa ovo opasno neko krese red voznje, svaki put kad odem na sajt sve manje polazaka!!!
Užasni su, ni malo se ne poštuju putnici. Pre neki dan 5-cu smo čekali tačno 26 minuta kod Uspenske crkve po ciči zimi (mogli smo stići peške da smo znali da ćemo toliko čekati), a problem je i nedovoljan kapacitet i bezbednost putnika. Autobusi su na toj liniji pretprani. Vozač se obraća putnici koja je ušla na srednja vrata sa: "Alo devojčice"...
od 2005 do 2006 godine je za vreme vlasti radikala i rukovodjenja profesionalnog tima strucnjaka koji su bili u JGSP 20 i vise godina kupljeno je 1021 nov i 100 vozila reparirano. dolaskom koalicione vlasti SNS DSS DDD dolazi tornado. Broj fakultetski obrazovanih ali sa pravih fakulteta se sa 44 koliko ih je bilo poslednjih trideset godina dolazi jos 45 sega mega strucnjaka iz stranackih zaliha. Sad je preko 90 fakultetski obrazovanih mega sega snazovi strucnjaka sa ogromnim platama vozaci odlaze a direktor se bavi kapilarnim stabom za izbore
izvini,,,sa JGSPem imam vezu prako autobuske karte
a sa zglobnim samo samo kad me bole zglobovi.
Nego, koliko ima radnika u gsp u,jednih i drugih...hvala
Moguce da si ti taj ili ta sa resenjem vozaca zglobnog autobusa pa se sad pravis malo luckast ili luckasta. Tacno je da GSP nema vozaca, tacno je da danima na linijama 7a, 7b, 8, 5, 6, 4, 1, 2, neizlazi po jedan TRANSPORT, ali je tacno da GSP ima trenutno na spisku viska 150 vozac na osnovu izdatih resenja vzaca.ü
Cuveni autobus 56 koji ide iz NS prema Begecu,uvek je krcat...
Ljudi iz Begeca placaju 6500 za mesecnuu kartu,za cega??Autobusi su prijavi I puni bakterija.Kad je leto ljudi u miru od prasine ,zimi od hladnoce jer grejanje radi samo kod sofera...... Nekoliko njih se zalilo,ali nevredi.... Komentarisem da se zale???I pisali su zalbe alii ni to nije pomoglo.Nasa drzava je na propasti zbog ovakoih kretena cija je guzi can na toplom I vazno je da se uzima sto vise para za jadu i bedu.. Sram vas bili!!!!!!!
Red voznje se ne postuje, to je cinjenica. Vec je dosta ljudi pisalo o razlozima i davalo konkretne primere. Novi Sad nije London. Dovoljno je mali da se sve u gradu sazna po raznim kuloarima. Prestanite da unistavate GSP, koji je u vlasnistvu gradjana. Vratite GSP njegovoj osnovnoj svrsi.
Auto je registrovan na petero i ako policija zatekne sestog pise momentalno kaznu,a mi u koviljskom,budisavskom,kackom busu smo kao stoka i nema veze..Bitno da je kum dobio tender za video nadzor a sto nema grejanja ceka se da drugi kum dobije tender...
Ne razumem te ljude sto komentarisu Gsp, sto se tice rukovodstva, katastrofa, gsp je firma koja moze da bude veoma profitabilna! Samo da nije nesposobnog rukovodstva SNS-a, i prethodnika DSS,koji sluze samo da zaposljavaju i muzu tu firmu zarad svoih stranackih interesa! Dogod takvi direktori dodju na direktorsko mesto za 2500 glasova vode to preduzece,! Narode silni, glasajte i dalje za novac, za posao i za vrbovanje, ne bi me cudilo da sutra se vozite u autobusima kao iz filma Ko to tamo peva!
Cekajte, zalite se na cistocu autobusa, pa ko je iste isprljao, sef voznog parka, direktor ili mozda nekulturni gradjani?
Treba da vas bude sramota, udjem u autobus sa stomakom do zuba i svi gledaju kroz prozor, vozac stane i kaze molim vas da neko ustane trudnici, naravno niko nece i on covek ustane i kaze necu krenuti dok neko ne ustane... e tek onda neka zenica starija ustade, a klinci iza sede i pljuckaju semenke.
Tako da dragi moji sugradjani, dok se kod vas samih svest ne promeno, bolje nam biti nece.
Sarate po autobisima, mene zanima da li kuci sarate po zidovima ili po tatinom autu.
Lepite zvake po autobusima, da li ih kuci lepite ispod kuhinjskog stola.
Sram da vas bude pojedinci i pljuvatori u prazno!!!
Pisao sam pre nekih nedelju dana na mail koji su ostavili za žalbe. Žalio sam se na čistoću autobusa. kroz prozore sa strane jedva da se nešto vidi a od nazad baš ništa. Nekad trebam da presedam iz jednog u drugi autobus i kad izadjem od nazad ne vidim koji je broj. A o prljavštini iznutra da ne govorim. Stvarno je bezobrazluk da se vozimo u takvim autobusima. Pa nismo mi stoka. Šetaš po autobusu i iprljaš obuću.
Eto toliko o njihovom mailu za pritužbe, a sedi ih tamo po kancelarijama ko zna koliko i niko da odgovori ili bar da se potrudi da reši problem.
Zasto kad kupim kartu u autobusu ili mesecnu kartu ne dobijem fiskalni racun i zasto su karte nekad sa hologramom, a nekad one bele, kao iz 80tih? Ne cudi me zasto u tom i svim drugim javnim preduzecima zaposleni imaju vece plate od zdravstvenih, kulturnih i prosvetnih radnika, cija se usluga ne ceni,a jako dobro se oporezuje
Danas sam baš čekala 3-jku sa Petrovaradina,po redu vožnje u 12 i 02,nema je i nema,smrzla se jer sam stajala oko 15 min.Uhvatim drugi bus pa do Lutrije,siđem tamo ..kad ono idu dve trojke jedna za drugom.Čitam ovaj tekst i razmišljam da ćemo postati kao Beograd što se javnog prevoza tiče mada su njihovi autobusi noviji i čistiji,ovi su u 80% slučajeva PRLJAVI I RASPADNUTI.A markicu za prevoz uredno imam.
Od kada smo postali tako bez razumevanja. Vozaci su na putu, odgovorni za zivote ljudi, nisu masine, svakom se moze desiti da kasni iz ovog ili onog razloga, zasto odmah pravite teorije zavere ili jos gore politicki se obracunavate preko ledja obicnih radnika!
Sta reci a ne zaplakati?Firma u kojoj sekretarica generalnog direktora ima zvanje vozaca zglobnog autobusa,u kojoj ima vise pravnika nego servisera???Kako objasniti coveku koji je sa televizije dosao da diriguje o cenama i kilometrazi da je mesecna karta u metrou u Parizu 51evro!!!Dali smo mi iz Kovilja,Budisave i Kaca osudjeni da nas vikendom vozikaju rodjaci direktora linijskim taxijem????Dokle vise?Samo zato sto svi cute i odlaze masovno vozaci koji nece da voze da bi zaradili stranackim liderima plate...Hajde dajte referendum o tome pa cete videi sta narod misli o GSP-u.cast vozacima,dispecerima,majstorima i peracma...Dokle vise da pojedinci prave linije sebi ispred kuce i stanice naravno...Dali je moguce da grad cuti o visegodisnjim muvanjem sa pokaznim kartama i da se sve ucutalo??
Kako znate da ti gradjaninsto ovo prijavljuju nisu na listi da zasednu u rukovodstvo kada ovi odu? Nista vise ne verujem! Politika se sa nama igra, a kampanja pocinje!
Sad najbolje da ne treba kupovati gorivo, menjati stara vozila, zaposlenima ne treba davati plate, nista ne treba, pa bi onda cini mi se svi bili zadovoljni. Nikad svetu ugoditi... Prevoz je odlican, ko nije razmazen i ko nije naucen na luksuz. Kome se ne dopada, privatni auto, pa srecan put.
Ovde se izgleda prepucavaju botovi i instrumentalizovani radnici. Zato niko i ne pominje da je karta 55 dinara! Šta očekivati za te pare?! Ja se divim kako oni nas i voze za te novce. Gorivo, delovi, autobusi...to sve košta kao u jednoj Austriji. A tamo karta 2,3 evra, pa ti vidi...
Ja ć vam reći u čemu je problem. Pre što pogledate red vožnje pogledajte dali je uopšte validan, jer se redovi vožnje ne menjaju po planu. Na linijama van novog sada se uopšte ne menjaju. Odgovornost treba tražiti u neodgovornom šefu koji radi organizaciju izmene reda vožnje na stanicama. Druga stvar je veliki broj vozača koji su na bolovanju ili odlaze u inostranstvo da voze.
Šesticu nedeljom čekate između 25 i 30 minuta. Za to vreme možete stići do Iriga ili Čerevića. Neka se direktor JGSP i gradonačelnik provozaju šesticom ili sedmicom 15.2. pošto je navodno "neradni dan" zbog praznika pa da vide kolike su gužve.
I bez tih tajnih ukidanja polazaka red vožnje izgleda kriminalno. Uveče trojka, petica i osmica idu na 26 minuta (DVADESET ŠET) pa je ceo dan gužva kao u špicu. Mnogi ljude rade drugu smenu do 21 i 22h.
Pre pet-šest godina petica je uveče polazila na svakih 14–15 minuta, jedno vreme čak i na 12, a onda su počeli da smanjuju broj autobusa i povećavaju intervale - prvo na 18, 20 i od pre nekoliko meseci na 26 minuta. Da ne spominjem kakav se raspada sistema dešava petkom jer nisu sposobni da nađu više od tri zglobna autobusa i pošalju ih na liniju 5.
Kao zaposlen u GSP mogu samo da kažem da je sve ovo što građani kažu, potpuno tačno. Nažalost mi tu ne možemo ništa. Po sredi je organizovano uništavanje JGSP "Novi Sad" od strane "novog" rukovodstva, koje je ovde dovedeno 2014. godine sa razlogom. Plan je da GSP ne može više da opsluži sve linije, da bi se napravilo mesta za privatnika koji će uzeti par linija da vozi. Ne sumnjajte da su ti privatnici i prijatelji nečijeg brata iz BG. Ništa drugo ovde nije po sredi. Samo želimo da svim gradjanima kažemo da ne možemo sami da se izborimo protiv države, jer ovo ide baš daleko i visoko. Ako se nešto ozbiljno ne desi, ode nama naš GSP u ruke "privatnih prijatelja".
Ja nisam zadovoljan sedmicom. Toliko duga i značajna linija bi trebala da ide češće, na 10-11 miunta. Kada sa Limana IV želim da idem na autobusku stanicu, na primer, bolje mi je da idem skroz okolo četvorkom ili čak jedanaesticom, nego da rizikujem da čekam 7, nekada se baš načekam, pogotovo kada su gužve u gradu.
Ovo je realna situacija i vecina je toga svesna. Rodjen sam u Novom Sadu i koristim GSP svakodnevno od svoje osnovne skole (20ak godina) i nikad nije bila losija situacija. Jedino sto se narod odvikao da se buni, jer to nema ko da cuje. ISta situacija je sa svim javnim preduzecima.
Dobro je da se neko setio da se postavi pitanje funkcionisanja gsp na ulicama Novog Sada jer je situacija katastrofalna .. na svim linijama vec duze vreme se ne postuje red voznje , kasnjenja su svakodnevna, autobusu su preoprereceni posebno linije 8, 3,5, 2 ,1 mada ni na ostalim nije sjajno. U poslednje dve godine znacajno je smanjen kvaliet javnog prevoza u Novom Sadu iako nam se serviraju informacije o stalnoj kupovini novih autobusa ... ovo sto mi vidimo na ulicama je katastrofa i daleko od novog . Na sve to autobusi su uzasno prljavi , postavlja se pitanje da li se uopste peru sedista, ceo januar autobusi su isli bukvalno blatnjavi ... sramota za grad.
Ociti problemi koji postoje u ovom gradskom preduzecu i nesposobni ljudi koji ga vode, loseg rada tehnickog sektora rezultirali su trenutnom situacijom i nerealno bi i bilo da je bolje.
Ako gradcka vlast zeli da zaustavi propadanje javnog prevoza hitno mora nesto da uradi .. nekada smo se ponosili sa nasim Grasom. Novi sad zasluzuje bolje.
To što se ne poštuje red vožnje za rukovodstvo iz GSP-a i nije toliko bitno najbitnije je da vozači koji su na određeno preko SNS-a istoj odnesu 8% od ličnog dohotka i uzgred to u istoj firmi nije nikakva tajna pošto se harač za nama tako milu stranku ponekad skuplja na nekom od terminala sa uredno dobijenom listom koliki je čiji dohodatak pa u dinar koliko je 8% od toga.
kasne, rashodovani, u pojedinim čađi gareži na tone. sve u svemu na šta nam liči gradski prevoz siguran sam da treba smeniti nesposobno rukovdstvo. kod nas nažalost treba čekati neke nove izbore i novu podelu partijskog plena... dotle građani novog sada uživajte, kako nam dobro ide u životu isto nam tako ide i gspns. e, da 7 se ponekad sva u delovima pojavi i uz sveopšte zagađenje buka, izduvni gasovi razbaca koji zaHrđali deo po limanskom asfaltu...
Vise puta se desava da neke polaske jednostavno preskoce. Posebno je kriticna osmica posle 18h kada se ucenici vracaju iz skole. Nebrojeno puta su preskocili polaske u 18.28 i 19.30 sa Limana. Jednostavno ne posalju bus i nikom nista. A u sledeci onda vise ne mozete da stanete.
Naj lakse je neupucenima da izmisljaju ili pretpostavljaju sta se desava a istina se skriva od gradjana! Prava istina je da se ne ukidaju pojedini polasci vec kompletni transporti odnosno ako na liniji saobraca 7 vozila jedno se ukida tako da ostaje 6. A to se radi jer nema ko da vozi te autobuse posto vozaci napustaju gsp jer su uslovi rada postali losi. Bilo je dana kada se i vise od deset vozila dnevno izbaci. Zato izgleda kao da se ne postuje red voznje a u stvari ti polasci se ukidaju!
Pored linija 3 i 9, preklapaju se i 1 i 8, kao i 3 i 8 u udarnim vremenima. Raspored je totalno amaterski i ne vodi se računa o takvim stvarima. A nije veliki problem uskladiti ga. Sa minimalnim pomeranjima intervala i usklađenjem termina može se mnogo u;čniti. Samo ako se hoće i ako se angažuje neko ko zna da razmišlja.
GSP je uvek bio uzas od preduzeca, a narocito od kako su napredne karikature zasele na vlast. Autobusi su neredovni, prljavi, smrdljivi, prepuni, ne greju kad je hladno, ali su zato grejali ko blesavi ovih par dana kad su bile prolecne temperature. Al bitno da se vozaci igraju uredjene zemlje Svajcarske i otvaraju samo prednja vrata, bez obzira sto na stanici ceka 50 jadnika da udje u vec prepuni krs i sto debelo kasni po svim rasporedima.
ma nemaju vozača,to je problem,bio sam u Beču onomad,na jednoj okretnici vidim poznata faca u busu (za volanom)sluša narodnjake i onako reč po reč kaže napustio GRAS u oktobru 2016 ne samo on nego njih 30 u toku prošle godine rade ljudi za 2890 evrova i niko ih ne jebava ko ovde počev od šefova pa do putnika nema da oni kontrolišu karte vozi ko gospodin niko ga ništa nepita po njemu kaže ko u raju pa vi vidite i radi šest ipo sati tako da znate nema vozača zato se vozila proredjuju.
Ko ovu dramu rezira, pitam se, pitam!? Svaki dan koristim 14 i krece na vreme u minut, presedam na 3 kod kokre(lutrije) i evo od kako radim jednom ke samo kasnio i to kada je sneg bio. Tako da manite se spinovanja bez razloga
Ja koji zivim u prigradskom naselju ujutru mi ne treba alarm vec se budim po autobusu koji mi prolazi pored kuce svako jutro u isto vreme a i kad se vracam sa posla nikad problema nisam imao.
Ne znam kako je vama,ali je meni strasno iritantno,kad soferi otvore samo prednja vrata,dok svi ne udju,pa tek onda ostala.Kod ulaska,teraju nas da se probijamo kroz pun autobus,ne bi li mu pokazali kartu,koju,budimo realni,ni ne pogleda.A da ne spominjem,da redovno. ta prednja vrata nacentriraju bas kod onih kioska sa novinama. Kod izlaska,ako ti se zuri,opet si u njihovoj milosti,kad ce majstor da proceni da treba da ti otvori vrata.
Zatim,kod zamena vozaca u centru(za prolazne linije 1,3,5,8...) previse vremena gube,dok se ispricaju,pa dok se "ugnjezde" u sediste,prodje cesto i preko 5 minuta. Izracunajte koliki je to gubitak vremena u toku samo jedne ture.Nije samo guzva u saobracaju problem.
Zakljucak je, da bi mogli poceti i nas putnike da tretiraju kao nekog od koga im zavisi plata,a ne samo kao ovce ,koje im na pocetku mesca redovno ostvaruju prihode kupujuci markice.
Vozim se često gradskim autobusima, i uvek se divim vozačima, od kojih se očekuju da su supermeni. Na pelazima gde nema semafora, Bulevar kod DALTON zgrade i u Jevrejskoj, autobusi REDIVNO staju da propuste pešake!
Uočavam dva pravila tj. dva profila dežurnih kritičara GSP-a:
1- oni koji gledaju da ne plate vožnju,
2 - oni koji su odrasli u sredinama gde i ne postoji GSP, a od prevoznih sredstava koristili su noge ili konje.
Drago mi je što je neko potegao ovo pitanje, bilo je krajnje vreme. Svaki dan putujem na posao i sa posla Petrovaradin - centar NS, ne biram kojim ću autobusom putovati, ali problem je ... svi autobusi na stanicu (bilo koju) stižu u isto vreme, pa je onda pauza do sledećih dolazaka preko 10-12 min. (pošto je više linija u pitanju - 3, 9, 60, 61 ,62, 64), što znači - ako u na pr. 10,05h propustite autobus, morate da sačekate narednih 10-12 minuta kada opet u gomili stignu po 2-3 autobusa. Ne znam kojiko sam bila jasna ??? Ne znam ko pravi raspored polazaka autobusa, ali sa stajališta kod železničke stanice odjednom, u isto vreme kreću svi autobusi, umesto u razumnim intervalima ; sa poslednje stanice u Petrovaradinu u isto vreme kreću i 3 i 9 (možda je razlika minut), besmisleno zar ne ? Moj komentar - iz'eš red vožnje !!!
Konacno da se pise o ovome.
IZ uprave GSP-a naravno nece priznati da se red voznje ne postuje. Poznajem nekoliko vozaca i na njima se sve prelomi, a nisu oni krivi. GSP ima manjak vozaca, smanjili su im plate, a produzili radno vreme. Red voznje se ne postuje jer nema ko da vozi. Zato se svesno propustaju neki polasci, tj polasci koje bi trebalo da vozi odredjeni vozac. Svako dobije raspored kada krece sa polaznih stanica u suprotnim smerovima. Kada se jedan autobus iskljuci iz reda voznje dobijete situaciju kakava se vidi na terenu. Bitno da ih po kancelarijama u GSP ima sve vise i vise. NEma majstora da odrzavaju atubose, rezervne delove, klime...Rukovodstvo ce totalno unistiti GSP
Zato ja lepo u linijski taksi i hop, dok trepnes sam u gradu kad mi zatreba. A kakav Novi Sad divljina postaje, sve redje mi treba. A GSP-u zelim sve najgore u novoj godini!
Grad bi morao da uredi mape autobuskih linija na stajalistima, takodje da sredi i stajalista, ali najbitnija stvar bi bila uvodjenje elektronskih displeja na stajalistima, na kojoj se vidi u svakom trenutku vreme dolaska za svaku liniju. To odavno postoji u evropskim gradovima i siguran sam da bi sa tom opcijom porastao broj putnika, odnosno smanjio se broj automobila u saobracaju. Ljudi ne koriste gradski prevoz, jer nemajju pojma koliko ce stajati na stanici.
Ja sam se vise puta zalila na sedmicu, nebrojeno puta se desilo da u sred dana (izmedju 12 i 13 h) i po pola sata cekamo autobus. I znate sta su rekli? "Ne mozemo mi da uticemo na guzvu u saobracaju." Kako njima objasniti da je guzva kad autobus kasni nekoliko minuta, a ne kad se ne pojavi? Bitno da pare za markicu uzmu na vreme.
Što lepo ne kažu istinu, koliko je vozača napustilo firmu i koliko će ih tek napustiti s prvim znacima proleća, u tome je caka... Nego poslali mejl za pritužbe gradjana i rešili problem.
Kakav raspad od države takav i raspad od firme.
Živim u Petrovaradinu i primetio sam da red vožnje za linije 3 i 9 nije dobar. Autobusi idu u isto vreme, na stanici kod bloka 8 za grad redovno polaze po dva autobusa u isto vreme, na linijama 3 i 9, a onda dugo nema nijednog autobusa. A uveče, da ne pričam, smrznem se čekajući kod mosta da nešto naiđe za Petrovaradin.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Građani Novog Sada se žale na red vožnje, u GSP-u ignorišu problem
Autor: 021.rs
Novi Sad
•07.02.2017.
•11:03 > 11:11
Komentari 99
Стари возач у одлазу
Да нисте Ви то само по дипломи (можда и купљеној), па сте се као нестручни за своју струку преко странке и уз мало "чашћавања" докопали посао у ЈГСП-у, за који сте, иако нисте квалификовани, због степена стручне спреме, добили 90.000 динара плате (од којих 8% носите странци) да не радите ништа, тј. да се шетате по Фирми, јер за Ваше измишљено радно место нема радног простора, као ни посла који бисте радили? Пошто Вам је на "послу" досадно, видим да зарађујете и за сендвиче остављајући коментаре по порталима, пљујући по носиоцима посла у ЈГСП Нови Сад. Њих да није, тј. да нису толико издржљиви да још увек могу да подносе све притиске од стране руководства, не би било ни јавног превоза у граду, јер ако ми станемо, стаће цео град.
Много се разумете, или мислите да много знате о стању у ЈГСП-у, као и о томе ко и где у иностранству може да вози. Једва чекамо да видимо те ваше нове возаче за које пријем иде преко СТИМУЛАТОРА вожње, који би требало да процене колико је који подобан за будући одговоран посао возача.
Надам се да се не бавите педагогијом у слободно време или још горе на приватним часовима, јер би нам били јадни прираштаји које би Ви, тако бедни, нечему покушали да научите...
Zivko
Gsp
Vozac Jgsp
Zivko
Vozac
NAJBOLJE bi bilo lepo sve nas pozatvarati da ne kazem nesto drugo i svi problemi reseni, ali ako je nasa odgovornost za to onda vi profesori ste odgovorni za NEVASPITANU DECU KOJA DIVLJAJU NA STADIONU,vi radnici za FABRIKE U STECAJU, vi doktori za MANJAK BOLNICA i vi portiri sto pustate u SKUPSTINU KOJEKAKVE (valjda ste svatili smisao ovoga)...
P.S. Ako ima neki sofer da li mlad ili star(nebitno) slobodno neka se javi GSP-u ima otvoren konkurs za dva dana izlazi na liniju (samo da mu pokazu de se pali autobus, ako zna onda je sa iskustvom ide odma) i bice po novom zakonu o radu primljen za stalno posle jedno cetiri godine(morace malo da prekida i da se odrice prekovremenih sati a normalno i malo babi da se da) a u medjuvremenu ce morati da radi sedam dana u nedelji mozda i koji dan vise da se namire oni u kancelariji sto rade do deset dok ne krenu na poslovne ruckove
Vozač
ndv
Ne, nećete me uvući u dalje polemike. Ovo su komentari vas nekoliko političkih kriminalaca šoferčina i majstora zrelih za dugogodišnje robije, koji potkuvavate ponečijoj porudžbini i imate finansijski interes, a ja sam ovde zalutao komentarom ali ne pričam bez osnova. Mali je NS to što se tamo decenijama radilo i radi, ne može vas par baraba sada da iskrivi u svoju korist glupim šoferskim komentarima! Nemam nikakav interes za komentare, osim da se vas par kriminalaca GONITE "u Beč" gde vas "obožavaju" i zaboravite JGSP koji toliko prezirete, stižu novi vozači koji će voleti svoj posao i biti srećni s istim! Na radost nas koji se vozimo.. Vi ste nebitni, a ako štrajkujete onda to i učinite s kojim ciljevima i planom, ne baljezgajte ovde! Mi smo bili u štrajku i makar pokušali da doprinesemo opštem dobru, itd. nemate vi mentalni kapacitet da to shvatite, tužni ljudi. A sad odoh u popodnevnu smenu da učim decu, koja za razliku od vas nepoštenih-prljavih propalih ljudskih slučajeva, imaju mozga i lepote ljudske duše da nešto i nauče!
NS
Dali možete da saberete koliko ste dana u vašem radnom periodu BILI u ŠTRAJKU !?
Ako ste stariji,ONDA BAR JEDNO TROMESEĆJE,sad je prošao raspustić,pa će pripreme
za novu obustavu rada...PA ONDA TRI MESECA MUKE...maa
ipak ste vi PROVOKATOR!!!!!!!!
Pravi Profesor ne može da napiše ovakve gluposti .!!!!!!!!
ndv
A mrzim kada nepismeni seljoberi koji nemaju dana škole (ej položili su testove za autobus!!) pa još sa "platicom" od 55.000, pazi moraju 6 sati dnevno voze autobus jbt, pa još po Novom Sadu i okolini!!! Ej!! Pa da je u BG pa da razumem "muku", uzbrdo nizbrdo, semafori ludnica i gužva, a neee gospoda šoferi hoće svoja "prava"!!! Ako vam ne valja idite tamo gde vas vole i hoće!! IDITE, ne brinite, ima samo u NS bar 500 vozača DOBRIH mladih koji hoće! Ako vam ne valjaju sedište i volan u autobusu JGSP, idite u rudnik pa kopajte -to je udobnije, ili stojte ceo dan na nogama u sztr za 25.000, ili završite fakultete pa rukovodite, ko vam brani!? Nismo svi kupili diplome i ne želimo svi da trpimo politički kriminal partija i pokvarenih šoferčina a plaćamo karte!!! Ej vozite i gunđajte ili se GONITE i pustite nas da se vozimo i da živimo!!! Niste nikome potrebni ako nećete da radite svoj posao - to je suština!! Imamo deficit nuklearnih fizičara, ali šofera imamo na svakom ćošku i mnogi sa osmehom na licu prate ovo vaše negodovanje - dakle ima ko da radi, nemojte se sekirati za JGSP!
NS
Kako da ŠTRAJKUJEM protiv PARTIJE koja me je ZAPOSLILA!?
Vozac sl.br. nebitan
Zivko
Bubnjar
Sofercina
Vozač
Jgsp intelektualac
NDV
Vozač
Vidim jedino ti nesmeta što radnici(vozači) na odredjeno nose 8% u SNS na kraju svakog meseca .... poštenjačino.
Zivko
dxd
Gruja
ndv
Proći će ovaj trend brzo deco, strpite se samo malo, nije nikakva nauka biti vozač, sprema se tura NOVIH vozača autobusa, kojima je plata u Srbiji od 55.000rsd dobra i uz ostale odlične belomedvedovske uslove rada u JGSP, neće ni pomišljati da "voze u Beču" za "2970EUR" (takva goveda u saobraćaju tamo ne bi odvozala ni jednu turu do otkaza!).
Dakle uskoro u našem gradu, nuklearni fiz..ovaj, vozači-šoferi (!) biće zamenjeni onima koji HOĆE da RADE i koji CENE SVOJ POSAO, a sve u skladu sa Zakonom o radu po kojem onaj koji ne radi ili zdrav boluje i okolo tezgari, ne može da sačuva sebi sigurno radno mesto u JGSP!!! Ako ste političari onda nemojte da budete šoferi, a dva autobusa odjednom ne mogu ni bolji od vas da voze dragi šoferi, niste vi ni najpamentniji ni najobrazovaniji, isto tako i vi "nezamenljivi majstori" znajte ima puno onih koji hoće da rade uz nestvarno dobre uslove u Srbiji, razmislite da li ste toliko bitni... USKORO...pozdrav i izvinjenje građanima
JA
Ema
Dzon
mmk
Salajcanin
Perica
a sa zglobnim samo samo kad me bole zglobovi.
Nego, koliko ima radnika u gsp u,jednih i drugih...hvala
Mira
Begec
Ljudi iz Begeca placaju 6500 za mesecnuu kartu,za cega??Autobusi su prijavi I puni bakterija.Kad je leto ljudi u miru od prasine ,zimi od hladnoce jer grejanje radi samo kod sofera...... Nekoliko njih se zalilo,ali nevredi.... Komentarisem da se zale???I pisali su zalbe alii ni to nije pomoglo.Nasa drzava je na propasti zbog ovakoih kretena cija je guzi can na toplom I vazno je da se uzima sto vise para za jadu i bedu.. Sram vas bili!!!!!!!
Perica
NS
Broj radnika nema nigde na sajtu a javno preduzeće!
http://www.gspns.co.rs/organizaciona-struktura
Mira
Pezos D
Miki
Neutralan
Iter
jastucnica
Brmba
/
V
ĐURA
Jer kakvi su vam Autobusi ,takvi ste i vi.
Đabe vam šminka...
Tara
Treba da vas bude sramota, udjem u autobus sa stomakom do zuba i svi gledaju kroz prozor, vozac stane i kaze molim vas da neko ustane trudnici, naravno niko nece i on covek ustane i kaze necu krenuti dok neko ne ustane... e tek onda neka zenica starija ustade, a klinci iza sede i pljuckaju semenke.
Tako da dragi moji sugradjani, dok se kod vas samih svest ne promeno, bolje nam biti nece.
Sarate po autobisima, mene zanima da li kuci sarate po zidovima ili po tatinom autu.
Lepite zvake po autobusima, da li ih kuci lepite ispod kuhinjskog stola.
Sram da vas bude pojedinci i pljuvatori u prazno!!!
heh
Marrkos
Eto toliko o njihovom mailu za pritužbe, a sedi ih tamo po kancelarijama ko zna koliko i niko da odgovori ili bar da se potrudi da reši problem.
buska karta
Gordana
Nena
Osecajna
Budisavcanin
Opozicija
Ko ce izdrzati
Marko 90
mija zmija
STOJAN
Miki
Imate ćirilične displeje, to je najvažnije.
NS
Budimo realni
Bojan
Teča
Nikola
Pre pet-šest godina petica je uveče polazila na svakih 14–15 minuta, jedno vreme čak i na 12, a onda su počeli da smanjuju broj autobusa i povećavaju intervale - prvo na 18, 20 i od pre nekoliko meseci na 26 minuta. Da ne spominjem kakav se raspada sistema dešava petkom jer nisu sposobni da nađu više od tri zglobna autobusa i pošalju ih na liniju 5.
Aca iz remonta
Zivan
Martin
skep
darko
Novosadjanin
Ociti problemi koji postoje u ovom gradskom preduzecu i nesposobni ljudi koji ga vode, loseg rada tehnickog sektora rezultirali su trenutnom situacijom i nerealno bi i bilo da je bolje.
Ako gradcka vlast zeli da zaustavi propadanje javnog prevoza hitno mora nesto da uradi .. nekada smo se ponosili sa nasim Grasom. Novi sad zasluzuje bolje.
/
oni su vam bili vazniji od reda voznje,cistoce, grejanja pa hladjenja.
ne treba vam onda ni wifi u njima
***
Vozač
limanac
Lexv
Zox
Bora
DonJuan
Gogo
boki 2
vozac gsp
Radojko
Srna
Taki
Miona
Pa jel moguce da je i red voznje na tapeti u kampanji?!
AleVa
Centarac
Zatim,kod zamena vozaca u centru(za prolazne linije 1,3,5,8...) previse vremena gube,dok se ispricaju,pa dok se "ugnjezde" u sediste,prodje cesto i preko 5 minuta. Izracunajte koliki je to gubitak vremena u toku samo jedne ture.Nije samo guzva u saobracaju problem.
Zakljucak je, da bi mogli poceti i nas putnike da tretiraju kao nekog od koga im zavisi plata,a ne samo kao ovce ,koje im na pocetku mesca redovno ostvaruju prihode kupujuci markice.
Vanja
Uočavam dva pravila tj. dva profila dežurnih kritičara GSP-a:
1- oni koji gledaju da ne plate vožnju,
2 - oni koji su odrasli u sredinama gde i ne postoji GSP, a od prevoznih sredstava koristili su noge ili konje.
Petrovaradinka
darko
darko
IZ uprave GSP-a naravno nece priznati da se red voznje ne postuje. Poznajem nekoliko vozaca i na njima se sve prelomi, a nisu oni krivi. GSP ima manjak vozaca, smanjili su im plate, a produzili radno vreme. Red voznje se ne postuje jer nema ko da vozi. Zato se svesno propustaju neki polasci, tj polasci koje bi trebalo da vozi odredjeni vozac. Svako dobije raspored kada krece sa polaznih stanica u suprotnim smerovima. Kada se jedan autobus iskljuci iz reda voznje dobijete situaciju kakava se vidi na terenu. Bitno da ih po kancelarijama u GSP ima sve vise i vise. NEma majstora da odrzavaju atubose, rezervne delove, klime...Rukovodstvo ce totalno unistiti GSP
Temerinac
Pesak
Živkovic
Cica
Milan
Petao Džon
Kakav raspad od države takav i raspad od firme.
Vlada
Kada
Busevi 68,60,71,72,73,74 i ostali?
Zasto na doticnim linijama bus proleti pored stanice ako niko ne stoji?
Mozda neko pristize?
Djole
Miloš
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H